ALLTID GRATIS FRAKT 2-5 VIRKEDAGERS LEVERING 100% ØKOLOGISK BOMULL

ALLTID GRATIS FRAKT 2-5 VIRKEDAGERS LEVERING 100% ØKOLOGISK BOMULL

Handelsbetingelser

 

Forhandlingsvilkår:

1. GENERELL INFORMASJON

Disse vilkårene og betingelsene gjelder når du bestiller varer på TINTOK.dk, alle avtaler inngås på dansk.

Nettbutikken TINTOK.dk eies av;

TINTOK ApS
Hjulmagervej 13A
7100 Vejle
CVR-nr.: 42254894

Når du har lagt inn en bestilling vil du motta en ordrebekreftelse på kjøpet via e-post, vi anbefaler at du lagrer dette dokumentet.

Du har alltid rett til å angre kjøpet innen 14 dager fra det tidspunktet du mottok varene, som er beskrevet i avsnittet "Retur".

Videre er kjøpet ditt omfattet av kjøpslovens mangelregler, som du kan lese mer om i avsnittet "Reklame"

Vi behandler dine personopplysninger konfidensielt. Vennligst les vår personopplysningspolicy her, som forteller om,

hvordan vi bruker informasjonen du gir oss i forbindelse med bestillingsprosedyren og din bruk av nettstedet generelt.

2. BESTILLING

Å legge inn en bestilling via vår nettside er ikke en juridisk bindende avtale. TINTOK har derfor mulighet til å kansellere din bestilling som følge av trykkfeil, betalingsfeil, tekniske problemer, leveringsfeil, prisfeil, oversolgte varer eller lignende. En bindende ordrebekreftelse/faktura vil først bli sendt til deg når vi har sendt varene du har bestilt. Når du har lagt inn en bestilling via vår nettside, vil systemet vårt automatisk sende deg en e-post hvor det fremgår hvilke varer du har bestilt. Det er kun en elektronisk kvittering for mottak av bestillingen din. Du må være klar over at det automatiske svaret (via e-post) ikke er en juridisk bindende ordrebekreftelse som innebærer at en avtale er inngått. Dersom du ikke mottar e-posten om hvilke varer du har bestilt – har vi ikke mottatt bestillingen din. Avtalen er først bindende når du har mottatt en e-post fra TINTOK med informasjon om at vi har sendt varen.

Du kan kun bestille via TINTOK.dk nettbutikk, vi behandler ikke bestillinger pr telefon, e-post eller pr brev.

3. BETALINGSMÅTER

Du kan betale med Dankort, Visa, MobilePay, Visa Electron og MasterCard, EuroCard.

Vi bruker også Klarna som leverandør av kassen vår. Dette betyr at vi kan overføre dine personopplysninger i form av kontakt- og bestillingsinformasjon til Klarna når kassen er lastet, slik at Klarna kan administrere kjøpet ditt. Dine personopplysninger overføres og behandles i samsvar med Klarnas egen personvernerklæring. "

Betalingen din vil først bli trukket fra valgt betalingsmåte når varene dine forlater vårt lager.

Betaling med kredittkort

Du kan trygt bruke betalingskortet ditt hos oss. Vårt betalingssystem er PCI-sertifisert via vår betalingsinnløser. Det belastes ikke kortgebyr ved betaling med kredittkort.

Betaler du med kort, vil du bli bedt om å oppgi dine personlige kortopplysninger.

To-faktor autentisering for kjøp på TINTOK.dk

For å øke sikkerheten ved nettkjøp har EU bestemt at ALLE nettbutikker skal innføre tofaktorautentisering. Når en betaling skal godkjennes med to sikkerhetsfaktorer, gir det enda større sikkerhet og identifikasjon – for nettbetalinger. På denne måten blir det vanskeligere for IT-kriminelle å misbruke kortet.

Hvor lang tid i forveien er penger reservert på kortet mitt?

Hvis du handler med et debetkort på TINTOK.dk (Visa Debet eller Mastercard), vil det etter fullføring av bestillingen reserveres et beløp på kortet ditt, tilsvarende summen av bestillingen din. Når bestillingen din er pakket, vil pengene bli trukket fra kortet ditt, og kansellerer reservasjonen.

Hvis bestillingen din kanselleres eller produkter fjernes fra bestillingen din før pengene trekkes, vil reservasjonen forbli på kortet ditt i 30 dager før den slettes - med mindre annet er avtalt med banken din.

Lagre betalingsinformasjon

Når du handler på TINTOK.dk og er pålogget, har du muligheten til å lagre kortopplysningene dine i kryptert form og dermed gjøre betalinger enklere i fremtiden. (Det krever imidlertid fortsatt at du oppgir de 3 kontrollsifrene på baksiden av betalingskortet ditt ved hvert kjøp). Dette velges i forbindelse med selve betalingen.

Hvis du angrer på lagret kortinformasjon, kan du når som helst kontakte vår kundeservice, så kan vi hjelpe deg med å slette disse.

Betaling med MobilePay

På TINTOK.dk kan du bruke MobilePay som betalingsmåte. Merk at du må ha aktivert netthandel i MobilePay-appen din for å kunne bruke MobilePay.

4. PRISER OG LEVERING

På TINTOK.dk inkluderer alle oppførte priser for varer, fraktkostnader og andre kostnader skatter, moms og avgifter.

Les mer om fraktkostnader og leveringsmuligheter under "levering".

Leveringsbetingelser

Varer bestilt på TINTOK.dk leveres kun til adresser i Danmark. Leveringstidspunkt kan variere og vil bli informert separat her

Vi leverer til privatadresser, bedriftsadresser eller BRING Leveringssteder/GLS PakkeShops/PostNord Nærbokse. Det skal gis kvittering for varene ved mottak/henting. Kvitteringen gjøres av deg selv eller andre på leveringsadressen med bindende virkning for deg. Vær oppmerksom på at du bærer risikoen for varen etter levering.

Før du bekrefter mottak av pakken, er det lurt å sjekke pakkens emballasje. Hvis pakkens emballasje er skadet, anbefaler vi at du nekter å akseptere pakken. Du kan nå klage til fraktselskapet/utleveringsstedet/pakkebutikken og/eller kontakte vår kundeservice så kan de hjelpe deg.

Hvis innholdet i pakken er skadet, vennligst kontakt vår kundeservice.

Dersom du ønsker å klage på eventuelle feil og mangler, må du informere oss om dette. Les mer under avsnittet "Klage".

Forsendelse

Når du handler hos TINTOK.dk kan du fritt velge å få levert varene dine med enten BRING, GLS eller PostNord. Alle varer sendes som pakkepost og du har derfor mulighet til å følge pakken din via track & trace fra den sendes til den er levert. Se mer info og dine fraktalternativer her.

I tilfelle valgt Pakkebutikk/leveringssted er fullt, vil bestillingen din bli levert til nærmeste Pakkebutikk/leveringssted.

5. ANGRERETT

Ønsker du å returnere en vare har du 14 dagers angrerett fra den dagen du mottar varen. Hvis du angrer på kjøpet, må du betale for returen selv.

Vær oppmerksom på at du må returnere varen innen 14 dager fra den dagen du har gitt beskjed om at du har angret på kjøpet.

Det er viktig at varen returneres med merkelapper og i samme stand som da du mottok den, for å få full refusjon av kjøpesummen. Du må gi oss beskjed innen 14 dager etter mottak om at du ønsker å angre kjøpet. Meldingen må gis ved å skrive til info@tintok.dk I meldingen din må du gjøre oss tydelig oppmerksom på at du ønsker å benytte deg av angreretten.

Du kan også velge å bruke vårt standard angreskjema og sende med retur. Du finner den sammen med ordrebekreftelsen og her.

Du kan ikke angre det ved å bare nekte å motta varen uten å gi oss tydelig beskjed om dette samtidig.

Refusjon

Vi returnerer alltid pengene dine til samme betalingsmåte som du betalte for varene dine. Pengene vil bli returnert senest 14 dager fra den dagen vi mottok din varsel om kansellering.

Vi kan holde tilbake beløpet til vi har mottatt varene tilbake eller du har sendt utsendelsesbevis for varene - avhengig av hva som inntreffer først.

Varens tilstand når du sender den tilbake Du er kun ansvarlig for eventuell forringelse av varens verdi som skyldes annen håndtering enn det som er nødvendig for å fastslå varens art, dens egenskaper og måten den fungerer på.

Med andre ord; ” du kan prøve produktet på samme måte som om du prøvde det i en fysisk butikk. Dersom varen er prøvd utover det som er beskrevet ovenfor, anser vi den som brukt, noe som betyr at ved heving av kjøpet vil du kun få en del eller ingenting av kjøpesummen tilbake, avhengig av varens kommersielle verdi . For å få hele kjøpesummen tilbake må du derfor gjøre det samme som du kan i en fysisk butikk.

Du kan teste produktet, men ikke bruke det faktisk.

Du betaler selv for fraktkostnadene i forbindelse med retur av varene. Du kan med fordel velge å bruke TINTOKs forhåndsbetalte returetikett, som du finner vedlagt din forsendelse. Benyttes dette trekkes kun 75 kr fra refusjonen.

Merk: Du er ansvarlig for eventuelle skader som kan oppstå under transport. (Kravet ditt om refusjon inkluderer ikke gebyrer for bruk av kredittkort eller andre betalingsmidler).

Likeledes har du ikke krav på refusjon av leveringskostnader dersom du delvis hever kjøpet.

Slik gjør du det

1. Pakk de returnerte varene forsvarlig. Du kan med fordel bruke fraktposen du mottar varene dine i. Med denne muligheten sparer vi deg for å måtte investere i dyr returemballasje – til beste for både deg og miljøet.

2. Fyll ut returseddelen som var vedlagt bestillingen din. Har du mistet denne kan du når som helst skrive ut en ny på «Min side» dersom du har opprettet en brukerprofil da du la inn bestillingen.

3. Bruk den forhåndsbetalte returetiketten som var i pakken. Benyttes dette trekker vi 75 kr fra verdien av dine returnerte varer.

4. Lever inn returpakken på ditt nærmeste BRING/PostNord-leveringssted/GLS PakkeShops – så raskt som mulig og senest innen 14 dager. (Returetikett informerer deg om hvilken distributør som er valgt)

Vær oppmerksom på at du er ansvarlig for pakken/varene til vi mottar dem. Ta derfor vare på kvitteringen for levering og evt spor og spor nummer. Merk! Vi mottar ikke pakker sendt pr kontantbetaling ved levering.

Kampanjeartikler

Vær oppmerksom på at gratisproduktkampanjen ikke gjelder for tilleggsbestillinger. Skulle du være så uheldig at gratisproduktet ditt er ødelagt, er det dekket av klageretten og produktet returneres på vanlig måte*.

Hvis klagen godkjennes, vil vi erstatte produktet ditt med et nytt, lignende produkt. Skulle imidlertid varen bli utsolgt, vil du bli kontaktet for kompensasjon.

6. KLAGER OG FEIL LEVERTE VARER

Hos TINTOK er det kvalitet som er i fokus, men dersom du mot formodning skulle oppleve feil eller mangler ved et produkt, er kjøpet ditt omfattet av kjøpsloven, inkludert mangelreglene, og du har 24 måneders reklamasjonsrett på alle produkter.

Du må annonsere innen "rimelig" tid etter at du har oppdaget evt mangel på produktet. Vi anbefaler at du annonserer så snart som mulig.

Selv om vi i TINTOK har gjort en stor innsats for å angi farger og kvaliteter så nøyaktig som mulig, kan datamaskinfarger og skjermoppløsninger variere. Mindre fargeavvik anses derfor ikke som en mangel i den svenske kjøpslovens forstand.

Returforsendelsen er selvfølgelig gratis for deg når du bare bruker vår forhåndsbetalte returetikett og klagen er berettiget. (Benyttes en dyrere fraktform refunderer vi kun inntil DKK 75). Vi refunderer kjøpesummen når vi har mottatt varen tilbake, med mindre du får en ny vare i bytte mot den originale varen. Ved avviste klager vil du bli kontaktet direkte.

Slik gjør du det

Hvis et produkt er skadet eller defekt, kan du klage. Vær oppmerksom på at du kan kontakte oss direkte via vår "kontakt kundeservice" og beskrivelse av feilen på varen.

Vær oppmerksom på at du er ansvarlig for pakken/varene til vi mottar dem. Ta derfor vare på postkvitteringen samt evt spor og spor nummer. Vær oppmerksom på at vi ikke mottar pakker sendt pr kontantbetaling ved levering.

Feilleverte varer

Opplever du å motta feil vare, send ganske enkelt varen tilbake til oss, så sender vi deg en ny vare gratis. Hvis varen er utsolgt, returnerer vi hele beløpet til deg.

Ved feilleverte varer er returforsendelsen selvsagt også gratis for deg, og du følger ganske enkelt samme prosedyre som ved retur.

7. ANDRE BETINGELSER

Informasjonskapsler

Ved å bruke TINTOK.dk godtar du at vi bruker informasjonskapsler. Du finner mer informasjon om informasjonskapsler her.

Overføre

Vi har rett til å overføre våre rettigheter og forpliktelser i henhold til avtalen inngått med deg til en tredjepart. Overføringen forutsetter at standarden på tjenesten du mottar ikke forringes. Vi vil varsle deg om enhver overføring. Ved å akseptere disse vilkårene, samtykker du til enhver slik fremtidig overføring.

Tilgang til klager

Hvis du vil klage på kjøpet ditt, må du kontakte vår kundeservice, se "Kontakt kundeservice" eller info@tintok.dk

Dersom vi ikke lykkes med å finne en løsning sammen, kan du sende en klage til Senter for klageløsning,
Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.

Du kan klage til Senter for klageløsning via klageportalen for Nævnenes Hus.

EU-kommisjonens nettbaserte klageportal kan også brukes når du sender inn en klage. Dette er spesielt relevant hvis du er en forbruker som bor i et annet EU-land.

Her sendes det inn klager. Når du sender inn en klage, må du oppgi vår e-postadresse info@tintok.dk

Valg av lov og verneting

Enhver avtale som inngås mellom oss ved bruk av disse vilkårene og betingelsene er underlagt dansk lov.

Enhver tvist avgjøres av de ordinære danske domstoler.

GLIPP ALDRI NOE

BLI MED I NYHETSBREVET

Motta spennende nyheter og tilbud samtidig som du automatisk deltar i trekningen av en pose etter eget valg hver måned.

Hver måned finner vi 5 heldige vinnere!

Kurv

Ingen flere produkter tilgjengelig for kjøp

Kurven din er tom

Net Orders Checkout

Item Price Qty Total
Subtotal 0,00 kr
Shipping
Total

Shipping Address

Shipping Methods